به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دشتی، در این نشست، موضوعات مرتبط با همکاری های مشترک میان دادگستری و بهزیستی در حوزه پرونده های فرزند خواندگی، کودک آزاری، حضانت فرزندان و سایر مسائل مرتبط با سلامت اجتماعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
حجت الاسلام مهدوی نسب رئیس دادگستری شهرستان در این دیدار اظهار داشت: همکاری مستمر و هدفمند میان دستگاه قضایی و بهزیستی در رسیدگی به پرونده های حساس اجتماعی، نقش مهمی در صیانت از حقوق کودکان و خانواده ها و همچنین تسریع در روند رسیدگی ها دارد.
علی بهمنی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید آیتالله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب، گفت: تعامل سازنده و نزدیک با مجموعه دادگستری، پشتوانه ای ارزشمند در جهت ارتقای کیفیت خدمات اجتماعی و حمایت از گروه های آسیب پذیر بوده و این همراهی در ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف بسیار موثر است.
در پایان این نشست، مسئولان قضایی از مرکز اورژانس اجتماعی و سایر مراکز تحت نظارت حوزه سلامت اجتماعی بهزیستی شهرستان بازدید کرده و ضمن بررسی روند رسیدگی به پرونده ها، در خصوص موارد تخصصی و چالش های موجود به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.












نظر شما