دشتی| دیدار مسئولان قضایی با رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی به مناسبت هفته قوه قضائیه

به مناسبت هفته قوه قضائیه، حجت الاسلام مهدوی نسب، رئیس دادگستری شهرستان دشتی به همراه آقای جمالی دادستان، آقای مزروعی، رئیس دادگاه صلح-خانواده و آقای باغبانی کارشناس حقوقی و پیشگیری دستگاه قضایی با حضور در مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان، با علی بهمنی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان، محمد رحمتی، رئیس اورژانس اجتماعی شهرستان و کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دشتی، در این نشست، موضوعات مرتبط با همکاری های مشترک میان دادگستری و بهزیستی در حوزه پرونده های فرزند خواندگی، کودک آزاری، حضانت فرزندان و سایر مسائل مرتبط با سلامت اجتماعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام مهدوی نسب رئیس دادگستری شهرستان در این دیدار اظهار داشت: همکاری مستمر و هدفمند میان دستگاه قضایی و بهزیستی در رسیدگی به پرونده های حساس اجتماعی، نقش مهمی در صیانت از حقوق کودکان و خانواده ها و همچنین تسریع در روند رسیدگی ها دارد.

علی بهمنی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب، گفت: تعامل سازنده و نزدیک با مجموعه دادگستری، پشتوانه ای ارزشمند در جهت ارتقای کیفیت خدمات اجتماعی و حمایت از گروه های آسیب پذیر بوده و این همراهی در ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف بسیار موثر است.

در پایان این نشست، مسئولان قضایی از مرکز اورژانس اجتماعی و سایر مراکز تحت نظارت حوزه سلامت اجتماعی بهزیستی شهرستان بازدید کرده و ضمن بررسی روند رسیدگی به پرونده ها، در خصوص موارد تخصصی و چالش های موجود به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 190138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد